Search This Blog

HOME


Friday, April 24, 2015

SIaPA Saya.....????

Seperti yang anda lihat dalam blog nie, semua saya suka...menjahit, bermain dengan manik, hantaran, bunga telur cenderhati, dan yang terbaru menceburkan diri dalan ilmu kertas pulak....hehheh semua saya suka.. asalkan ia sesuatu yang kreatif..diy..cantik..saya sangat suka untuk menghasilkan sesuatu dari jari jemari yang di pinjam kan oleh ALLAH S.W.T.


NAMA SYARIKAT

NAMA: MKMS COLLECTION ( MA0163337-U)
TARIKH: 10.10.2010

FACEBOOK: http://www.facebook.com/MKMS-CollectionBLOG: http://mkmscollection.blogspot.com/INSTAGRAMwww.oninstagram.com/mkmscollectionEMAIL mkmscollection@yahoo.com atau boleh hantar ke rahayu_rahim@yahoo.com


LOGO RASMI MKMS


LOKASI 
NO 11, JALAN RU 25,TAMAN RAMBAI UTAMA,75250 BUKIT RAMBAI,MELAKA.




MKMS COLLECTION


"MKMS" adalah singkatan kepada nama suami sayang iaitu Mohd Khir Mohd Sani. secara tidak langsung sebenarnya dia adalah suami inspirasi kepada saya kerana semua yang saya buat dia akan memberikan komen yang berguna serta memberi pandangan yang amat berguna kepada saya. manakala "COLLECTION" pula saya kumpulkan semua koleksi hasil dari air tangan saya.

Nama yang telah diberi ialah RAHAYU RAHIM. Sekarang nie berumur 29 tahun. Seorang isteri kepada En. Khir Sani dan ummi kepada AHMAD NAUFAL LUTFAN BIN MOHD KHIR. sekarang nie masih bekerja dengan syarikat Penapisan Minyak di Melaka. Dah 4 tahun di sini. Dan saya merupakan bekas graduan dari UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA(UKM) dari tahun 2006-2009. 
















No comments: